Frakt og levering Norge

Hent på posthus og nærbutikk

Husk hentemelding og gyldig legitimasjon.

Ikke hentet din ordre?

Hvis din ordre ikke blir hentet på posthus, nærbutikker eller pakkeautomat etter 14 dager blir den returnert til vårt lager. Kontakt AIX Studio AS kundeservice for å avtale ny ordreutsendelse.

Returer

Retur på postkontor eller post i butikk

Hvis du ønsker å returnere en vare må du sende en henvendelse til AIX kundeservice på aixsupport@bestgloballogistics.no, så vil du få tilsendt en returetikett. Det koster 89 kroner å returnere en vare. Lever pakken på ditt postkontor eller til Post i butikk.

Hvis returen skyldes en reklamasjon er det gratis retur, og vi sender deg en ny vare uten kostnad (forutsatt at varen finnes på lager).

Returnerte varer med mangler

Alle returer blir kontrollert for mangler. Dersom en vare er skadet, brukt utover normal prøving, etiketter er fjernet eller leveres tilbake 14 dager etter at den først ble mottatt vil ikke returen godkjennes. Din ordre vil i dette tilfelle bli returnert.

Tilbakebetaling

Normal behandlingstid fra vi mottar din retur er 1 - 2 dager. Tilbakebetaling vil skje etter varen er mottatt av oss og kontrollert for mangler. Tilbakebetaling utføres til det samme kortet og kortnummeret som betalingen ble utført fra. Det vil ta mellom 2 – 4 virkedager før tilbakebetalingen er inne på kortet.

Les mer om angrerett på forbrukerrådets hjemmesider her.

Frakt og levering utland

Normal leveringstid: 1-3 uker.

  • Motta SMS når ordren er ankommet.

  • Sendingen kan spores hos DHL.

  • Vær oppmerksom på at alle bestillinger sendes fra vårt lager i Norge. Hvis du legger inn bestillingen fra et annet land, kan importavgifter/tollgebyrer påløpe. Vær oppmerksom på at disse ikke er inkludert i prisen som vises ved utsjekking.

Returer

Retur på postkontor eller post i butikk

Hvis du ønsker å returnere en vare må du fylle ut returskjema som følger med din ordre. Send en henvendelse til AIX kundeservice, så vil du få tilsendt en returetikett. Det koster 255 kroner å returnere en vare. Lever pakken til din lokale DHL.

Hvis returen skyldes en reklamasjon er det gratis retur, og vi sender deg en ny vare uten kostnad (forutsatt at varen finnes på lager).

Returnerte varer med mangler

Alle returer blir kontrollert for mangler. Dersom en vare er skadet, brukt utover normal prøving, etiketter er fjernet eller leveres tilbake 14 dager etter at den først ble mottatt vil ikke returen godkjennes. Din ordre vil i dette tilfelle bli returnert.

Tilbakebetaling

Normal behandlingstid fra vi mottar din retur er 1 - 2 dager. Tilbakebetaling vil skje etter varen er mottatt av oss og kontrollert for mangler. Tilbakebetaling utføres til det samme kortet og kortnummeret som betalingen ble utført fra. Det vil ta mellom 2 – 4 virkedager før tilbakebetalingen er inne på kortet. Har du betalt med Klarna faktura vil vi oppdatere din faktura umiddelbart.

Les mer om angrerett på forbrukerrådets hjemmesider her.